Lena Svensson

awesomedude

Kategori: allmänt

Måste säga att jag var tvungen att dricka en cappuchino för att orka hålla igång idag och hade jag tyckt om kaffe hade jag absolut slurpat i mig det med. Det kanske är tid att växa upp för mig med, det är dags snart tycker jag.

 

Den 17 februari bär det av till sundsvall och noliamässan med skolan, de ska bli kul tycker jag. Kanske hittar jag något inspirerande för framtiden, utbildning och blivande karriär. Just nu är jag vilsen. Mässans tema är "Respekt-För dig själv och andra".


Sen till något ytligt!



Skulle inte det här vara något för mig, haha.

Puss

Kommentarer

  • Angelica Nilsson, Ljusdals Tidning säger:

    Hej Lena!



    Vi gör en artikel om bloggare i Ljusdal och hittade Din blogg! Lust att svara på några korta frågor?



    1) Varför bloggar du?

    2) Vad handlar din blogg om?

    3) Vilka skriver du för?

    4) kan en blogg handla om vad som helst?



    Maila eller ring mig

    Angelica Nilsson

    0702975539

    2009-01-15 | 13:34:20
    Bloggadress: http://www.svartpist.com eller www.ljusdalstidning.com
  • Angelica Ljusdals Tidning igen... säger:

    Vi vill gärna ha ett foto på dig också =)

    2009-01-15 | 14:10:47

Kommentera inlägget här: