Lena Svensson

Ljudbok

Kategori: allmänt

Jag skötte min träning även idag, 30 minuter lång promenad blev det. Även då lyssnade jag på twilight och tiden bara flög iväg. Tips till alla där ute, lyssna på en bok. Det är riktigt skönt. Jag har redan laddat hem den andra boken, eclipse (när jag hör din röst). Höh.

Nu är det bara två dagar kvar tills jag har varit på stenhamre i två veckor. Det verkligen helt sjukt hur fort tiden gått. Så snart bär det av till färilaskolan i två veckor, om jag hittar dit vill säga. OCh imorgon så slutar jag 10 tror jag det blir, haha. Har bara en lektion på morgonene för dom skulle ha hemstudiedag. Fan vad skönt! Så imorgon när jag slutar går jag upp på slotte och förtsätter med projektarbetet. Här ska jobbas!

Kommentarer

  • Michaela säger:

    aa modevisningen var rätt kul :)

    2009-02-12 | 19:38:16
    Bloggadress: http://mejx.blogg.se/
  • beccsbox säger:

    Det är ju faktiskt ett bra tips! En ljudbok! :)



    svar: Ja precis. Jag tror inte på såna dieter som man ska följa strikt. Utan så länge man äter rätt, tränar osv så blir det bra tillslut :) Ja försök hitta någon sådan bok på typ ica eller coop eller något liknande. Massa goa recept :D

    2009-02-13 | 11:15:03
    Bloggadress: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här: