Lena Svensson

full fart

Kategori: skola & jobb

Här är det full fart vill jag lova. Var på nolia mässan i tisdags, rätt kul. Fick med mig lite grejer hem som jag har kikat lite i, kanske finns mitt framtida yrke där någonstans, haha. När vi kom hem runt 4 så bar det direkt av på möte angående modevisningen. Och även idag har det varit möte, kom hem för bara ett litet tag sen.  Så det känns lite stressigt, man vill ju inte att något ska bli fel. Vi har ju fått mycket ansvar kring det här, med det känns ju samtidigt väldigt kul att dom litar på oss.  Men jag hörde en sak som inte lät lika så härligt i mina ögon. Och det var att radio och tv kommer att vara med, om jag hörde rätt alltså. Det ökar ju inte alls pressen. Det är ju jättebra plublicitet för go red, men  varken sara eller jag har särskilt stor lust att bli intervjuade eller så. Hua säger jag då :)

Det som kommer sen är möte den 2 mars och förmodligen rep på modevisningen den 5 mars, och så förstås den 8 mars då allt kommer äga rum. Så här kommer vi inte att ligga på latsidan.



Go red ljusdal

Kommentarer


Kommentera inlägget här: