Lena Svensson

internationell inköpare

Kategori: skola & jobb


Börjar att lägga upp en bild på dessa snyggingar! Hade riktigt roligt med dom i fredags. Känner att de måste göras om igen snart.

I går hade jag återigen lite panik över att jag bara är hemma och inte vet vad jag ska göra i framtiden. Så jag satte mig och kollade på lite utbildningar. Så hittade jag en KY - utbildning till internationell inköpare. Tyckte den såg riktigt bra ut!

Dessutom var den på bara 1,5 år, vilket är ganska lämpigt när man är ganska less efter att ha gått i skola i sådär 13 år. Och inlöpare har länge varit en av de saker jag har funderat på, jag tror det skule vara väldigt roligt. Tänk att få köpa in kläder till en företag och bestämma vad andra ska ha på sig. Låter som ett jobb för mig!

Sen tänkte jag att eftersom marie och tobbe flyttar till enköping (nu på torsdag!), så kanske jag kan bo där jag med och pendla in till stockholm där utbildningen är. Det vore ju helt prefekt!

Är det föresten någon som vet hur lång tid det tar att åka mellan enköping och stockholm?

Kommentarer

  • hanna säger:

    sötblogg! gillar headern, kramar<3

    2009-08-04 | 10:18:26
    Bloggadress: http://hannajohansson.blogg.se/
  • cat säger:

    härlig bild..

    2009-08-04 | 12:55:37
    Bloggadress: http://gallon.blogg.se/
  • elin säger:

    framtidsplaner är något jag också stressar upp mig för just nu. &mellan enköping & stockholm tar det kanske 40 minuter, om möjligt lite mindre ändå.

    2009-08-05 | 12:35:22
    Bloggadress: http://pratstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: