Lena Svensson

enköping

Kategori: skola & jobb

I dag har jag ställt mig i bostadskö! Jag funderar som sagt på en utbildning i stockholm, och jag skickade ett mail till dom och frågade lite om vad som krävs och så. Och då fick jag rådet att om jag vill jobba som inköpare av mode så var det en fördel att jag har jobbat i någon klädbutik tidigare.

Så som det ser ut nu, så ska jag försöka skaffa mig något jobb i enköping eller i närheten. Så jag måste göra ett bra cv nu, så kan jag åka ner till marie och tobbe i några dagar, och hoppas på turen att jag får ett jobb. Det här känns väldigt kul, att det händer något i mitt vanligtvis så trista liv.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    va kul :D fast inte om du flyttar för då kommer vi ses så sällan :(

    <3

    2009-08-17 | 11:41:59

Kommentera inlägget här: