Lena Svensson

bokmal

Kategori: allmänt

Jag har kommit in i en läsperiod. Vilket jag aldrig har befunnit mig i någonsin förut så det känns rätt kul. Jag köpte boken En shopaholic i New York och efter två dagar hade jag redan läst klart den. Så efter nån dag for jag i väg till Ljusdal för att köpa den första boken, den fanns inte då men de beställde hem den åt mig. Men jag villa ju gärna ha en bok då. Så hittade jag Om jag kunde drömma. Alltså första twilight boken. Jag har verkligen velat läst den länge nu, så nu får jag äntligen göra det! Den är ju så otroligt bra, vilket många vet vid det här laget. Ska absolut läsa dom tre sista också!

Och nu ska jag kolla på filmen En shopaholics beskännelser! Hittade den på dennisM:s blogg, visserligen på engelska och med nå ching chong text. Jag vill änså se den.

Kommentarer

  • elin säger:

    jag har precis kommit ut ur en läsperiod, känns lite tomt men jag orkar bara inte

    2009-08-13 | 19:51:27
    Bloggadress: http://pratstund.blogg.se/
  • Amanda säger:

    SV: tack!



    Twilight böckerna är jättebra!

    2009-08-13 | 21:23:23
    Bloggadress: http://abls.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag har inte läst dom men sett filmen har jag iaf, och den är ganska bra.

    2009-08-14 | 18:44:47

Kommentera inlägget här: