Lena Svensson

hit me like a ray of sun

Kategori: allmänt

Helt galet vad mycket plugg jag har nu. Två prov till på torsdag, ett i handel och ett i samhälle. Nu har jag suttit i nån timma och bara skrivit ner allt jag ska kunna på handeln och jag ändå inte klar. Det tar ju sån tid. Men det är sånt man får leva med.

Glömde bort att säga att marie och tobbe åkte iväg till norge igår. Tror det var i fredags dom fick ett samtal om att dom skulle komma ner så det blev väldigt stressigt här hemma. Kommer bli sjukt tomt och tråkigt här hemma nu. Sen glömde marie att sy klart klänning så det sista måste jag göra själv, vilket jag inte har tid med. Men det är typ bara dragkedjan och lägga upp fodret kvar.

Nu är det ju bara knapparna kvar på min kappa! Känns riktigt skönt, det kan jag ju göra vilken kväll som helst när jag får lust. Blev skinnknapphål men vanliga knappar, men det blev i alla fall bra tycker jag. Hade vart ännu bättre med skinnknappar men jag orkade inte med besväret för att fixa dom, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: