Lena Svensson

uf mässa och plugg

Kategori: allmänt

Så sjukt fint väder idag! Var ute och gick med lollo idag och jag stack ut ca 10 min före henne och då hoppa och stutsa jag som en liten flicka, haha. Vi var ute i 70 min och jag vill ut igen. Så jäkla härligt väder, nu längtar jag som fan till sommaren.

Var ju på uf mässan igår, den gick riktigt bra faktiskt. Trodde jag skulle tröttna efter sådär två timmar men jag höll ut hela dagen. Vi vann ingenting men vi sålde ca 13 paraplyer i alla fall. Så de är ju riktigt bra, trodde nästan inte att vi skulle sälja något alls. Sen kom juryn från bästa vara och pratade med emilia och mig när vi stog där. HUA vad nervös jag blev. Eller mest efteråt, alldeles varm och skakig. Inga bra nerver här inte.

Förutom den härliga promenaden idag så har jag bara suttit och skrivit på projektarbetet. Känns inte så jättekul. Och jag måste skriva en produktpresentation och göra en intervju tills på måndag med. Så det ska jag också göra. Fullsketen med jobb, haha. Jag som är sugen som fan på att gå ut, det har jag inte tid med. Men kanske nästa helg då. Då är det ju faktiskt lov!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: