Lena Svensson

LOV

Kategori: allmänt

Den här helgen har varit jävligt skön. Trots att jag var skapligt arg igår, men jag lugnade ner mig efter en 45 minuters promenad och kopplade sen av framför tv:n. Och det har ju varit sånt underbart väder idag! Var ute och kliade pållarna lite och bara njöt av att kunna gå i t-shirt.

Sen har vi spelat tv-spel, askul! Vi boxades, bowlad och spela baseboll. Det är faktiskt jobbigt att boxas, haha. Blev tjockismat idag i och med att alla var ut igår. Utom jag då. Men jag försäkte vara liite nyttig så jag tog en kyckligrulle. Blev dock besviken då det stod att det var currysås till, men det var det inte kan jag säga.

Sen har vi kikat på barnhemmet, jag ska nog ha den till skräckrapporten vi måste skriva på svenskan. Så det blir ju plugg nu på lovet. En hel del kommer det bli.

Förresten så har mina sandaler kommit! Ska ha dom på studenten, det kommer bli snyggt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: