Lena Svensson

Ifeelperfect.

Kategori: allmänt


Jävlar vilket väder det har varit! De var lite läskigt att försöka sova när de blåste som fan ute och man hörde hur saker blåste omkull. Tur att jag hade Katta med mig :) Dessutom har vi varit utan ström i ca 12 timmar. Kom tillbaka för typ 20 min sen. Asjobbigt att vara utan ström, man kan ju inte göra något. Hoppas bara inte det blir en till sån natt säger jag då bara. Ska till Lollo och kolla på film sen så då får inte strömmen försvinna :)
Marie var i gävle för några dagar sen för att få en tatuering uppritad. Och kommer hem med ett par stövlar. Såna som jag vill ha! Jag blir galen, får nästan en tår i ögat. Nästan. Just för att jag vet att jag inte kommer ha råd att köpa ett par i år. Måste kanske kolla upp om de finns något jobb, även om jag inte orkar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: