Lena Svensson

I like to move it, move it.

Kategori: allmänt

Det har varit en riktigt lat helg för min del, så nu i veckan får jag köra lite hårdare. Men när de är helg så orkar man liksom inte, då vill jag bara ligga inne och kolla på film och andra avenyn ;D Kollade på madagskar igår, de var bra länge sen de! Men jag gillar den :D haha. Nu håller mina föräldrar på att tepetsera i vardagsrummet, hoppas de blir bra bara. Det var nämligen pappa som valde tapet. Det gick i alla fall bra på soffletningen igår, inge slagsmål =) Vi hittade en soffa vi gilla men det skulle ta ca 6 veckor att få hem den. Så de är inte helt säkert att vi får hem den till jul i så fall, men det får de nog vara värt. Var inne på björkmans och kollade med, hua vilka jävla priser. Man är väl inte gjord av pengar :p
Känns fan så tungt att helgen redan är över, orkar inte med skolan och allt längre känns det som. Så de är bara att räkna ner de 5 veckor som är kvar till jullovet nu.  Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: